tirsdag 28. februar 2012

Perhentian Island :)

Her kommer en liten oppdatering siden sist!

Jeg befinner meg nå på Perhentian, Malaysia. Her er det helt idyllisk. Nydelig strender, gode restauranter og kjempe fint vær, kan ikke få det bedre enn dette. Har ikke fått prøvd ut alle strendene enda pga en del eksamen lesing som har foregått inne på lesesalen her på hotellet. Men nå er den tid ferdig, og stranden skal innflyttes.

Etter eksamen på tirsdag var det klar for den store eksamensfesten. Den ble feiret med middag, bålbrenning og en skikkelig fest på hotellet. Det var en vellykket og etterlengtet feiring kan du si J Bålbrenningen er noe av det kjekkest med hele kvelden. Har aldri vært så deilig å tenne et bål som det var med de kompendiene. Dumt for dere neste år som skal på denne turen som går glipp av denne tradisjonen, fordi dere får med dere lesebrett J

Har brukt noen dager på dykkerkurs her nede, men fant ut at det ikke var helt for meg! L Men får godkjent til kursene som jeg har tatt til nå, så hvis jeg finner ut at jeg vil ta det en annen plass så kan jeg det J

De neste dagene blir det litt tid på skolebenken, soling og spising. Det har gått et lite virus her i gjengen, så vi bytter hvem som sitter på do annenhver dag!! Ellers er livet helt fantastisk her nede J

På fredag forflytter vi oss igjen, da er Kambodsja som står for tur J

Kjekt hvis du kommenterer bloggen J

(P.S: Bilder kommer senere)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar