lørdag 4. februar 2012

En måned på tur :)

Her kommer en liten oppdatering fra millionbyen, Penang!

Vi ankom byen med båt onsdagskveld. Kristine Salvesen fikk kommet seg på sykehuset for å sjekke foten, endelig, og med gode nyheter, den var ikke brukket. Etter det var det innlosjering på rommene. Denne gangen var jeg så heldig å komme på rom med Kristine, Ida og Øystein. Heldigvis for vannkokeren på hotellet ble det nudler og tidlig kveld på rom 903.
Dagen etterpå var det tid for Universitets besøk. Her er hellige klær et viktig tema. Levi sier at de mange ganger nesten har blitt utestengt fra Universitetet pga at noen av jentene har vært litt lite kledd i forhold til det de er vandt til. Men etter å ha dekket oss til fra topp til tå, var vi klar for universitetet.

Etter tre forelesningstimer som ikke var særlig bra, reiste jeg, Kleiveland og Salvesen til sykehuset for å sjekke foten til Salvesen. Her fikk hun den endelig beskjeden om at leddbåndet var røket. Noe som jeg kjenner godt til. Hun fikk en veldig god skinne som hun skal gå med i seks uker. Synes nesten at de her nede på sykehuset hadde enda mer peiling på leddbåndsskader, enn at jeg røk mitt for noen mnd siden.
Ellers har de neste dagene gått veldig mye i tempel besøk og litt shopping ☺ ☺ Liker veldig godt det siste!! På onsdag reiser vi videre igjen, da er det Kuala Lumpur som står på reiseplanen. Dette er også en stor by, så blir nok litt shopping her også ☺ ☺

Kos dere med bildene så lenge!! ☺ Jeg har det helt fantastisk på tur ☺

Snakkes



Anette, Stine, Sandra, Ida og Emma :)


Mari, Birgitte, Christine, Malin Sofie og Lisa :)


Lisa, Malin Sofie og Ingrid :)










Meg, Ida og Kleiveland
















På ultralyd :)
På vente rommet med Salvesen og Kleiveland



Lisa og Ingrid

Søte jenter på universitetet

Salvesen tar alt med et smil rundt munnen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar