mandag 2. januar 2012

SIngapore Airport!


Da satt vi nå her, meg, Mari, Kristine og Birgitte! Vi har sagt farvel til våre kjære, noe som ikke var særlig gøy! Men heldigvis så har jeg flotte jenter med meg på tur, så dette skal gå bra. Det er merkelig å tenke på at jeg ikke skal se alle hjemme før til sommeren.

Reise ruten for de neste to dagene er: Sola - Frankfurt - Singapore - Malaysia - Sri Lanka. Nå sitter vi å venter på neste fly til Kuala Lumpur kl 11.15. Vi har klart å komme oss inn på internettet her på flyplassen, ganske greit. Har ikke sovet så mye på flyet, men litt søvn ble det! Ellers er tidsforskjellen her på 7 timer. Så dere hjemme i norge nå ligger å sover.




Asia here we come!!! :)

Reisen så langt har gått kjempe fint! Jeg og Kristine har spilt kort, mens Mari har sovet. Birgitte ble sittende bak oss på flyet, men heldigvis ikke lengre borte enn at vi hadde kontroll på hverandre. Blir nok en del kortspill på turen, men det blir koselig. Mari har allerede opprettet en ganske dårlig statestikk i kortspill. :)

Her er det 25 grader kl 06.00 om morgenen når vi kom ut av flyet. Ganske hærlig, særlig når vi ser at det er storm hjemme i Norge! Senere i dag når vi kommer til Kuala Lumpur skal vi sjekke inn på hotellet og se hvordan byen er. Vi må legge oss tidlig for neste fly går tidlig i morgen tidlig til Sri Lanka, hvor vi skal starte studiet. Blir spennende å møte alle sammen i morgen!

Snakkes :)

1 kommentar: