torsdag 24. november 2011

Asia here I come :)



Nå er det ikke lenge til avreise. Om 6 uker er jeg i Sri Lanka og har startet mitt studie i Asia. Her skal jeg være med på et studie gjennom UiA, der vi tar for oss de ulike religionene som finnes der nede. I hovedsak er det Hinduismen, Buddhismen og Islam. Jeg er kjempe spent på hva dette studiet kommer til å gå ut på. Studie er et studie som mange har reist med tidligere, og jeg har bare hørt om positive opplevelser og gode tilbakemelding. De sier at dette kommer til å bli en opplevelse for livet, og det tror jeg at det kommer til å bli :) Jeg er veldig spent og gleder meg veldig til å reise.

Denne bloggen kommer til å være en plass der jeg skriver om de opplevelsene som jeg får, samt bilder av alt jeg ser og opplever gjennom min reise i Asia!! :) Men også en plass der mamma kan se at jeg lever! :)

På gjensyn!! :):)
May Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar